Nu med extra mys…

I like you more than frogs!

Ibland är det mysigt med kortfilmer, speciellt eftersom de flesta verkar handla om mysig kärlek! Här är en med en kille som träffar en döv tjej. Oj, vad jag framställer det tråkigt, men, den är mysig i alla fall! 🙂

I övrigt har det varit sjukt mycket med DataTjej-relaterade saker, senast igår blev det en hejdundrans dag med mässa och bankett, efterföljt av karaoke på Le Bon Palais. Roliga saker inkluderade typ att jag fick gyckla, och jag tror att jag var enda killen på scen bortsett från teknologkören! Ytterligare roligheter var att jag satt vid toastmasterbordet, som förmodligen inte är ett ord, och hade helt ypperligt sällskap. Helt klart bästa bordsdamen i hela lokalen! Karaoke-killen Kim som aldrig stavade rätt på André’s namn, utan istället skrev Andres. Det slutade med att jag blev uppskriven som Ludvig… mystiken var olidlig. Sist men inte minst tillbaka till KTH, ringa väktaren för att komma in och hämta mina saker, gå hem till André och efterfesta, Jag, André, Runa (bästa bordsdamen), Alexandra och Amanda! Mindre roligt var det när jag somnade… haha. Vaknade i alla fall lite senare och var fortfarande full tror jag. Bra kväll! Synd att dom har åkt tillbaka till Göteborg bara.

På mässan, under dagen, hade jag ett trevligt företag och fick bygga duplo i deras mässmonter. Sjöland & Thyselius hette företaget och det kanske är aktuellt med något extrajobb eller exjobb där senare! Ett bra intryck gjorde jag i alla fall!

Så, tack DataTjej som ordnade allt! Hoppas gycklet uppskattades. Det blev ganska spontant dock! Haha.

Sen blir den sista låten från Stan SB, måste nog göra ett inlägg och showcasea lite musik! Han gör i alla fall sjuka saker! 🙂

One response

  1. Gås

    En annan lite småkul sak är att det inte var teknologkören som sjöng utan Stockholms Unis studentsångare… Heeeeeeeh 😛

    January 30, 2012 at 21:02

Leave a comment