Nu med extra mys…

Morgon!

Ibland kanske man kan säga morgon utan att säga god… vet helt ärligt inte om den är god. Men, om inte annat kan jag väl förse er med lite roliga nyheter, något som jag nästan aldrig har gjort förut!

  • SOPA skrotat och PIPA förskjutet, låter bra?
  • Det finns ett nytt asgulligt RPG som heter Cube World, helt klart något för folk som gillar Minecraft tror jag! It’s indie!
  • Diablo 3 lär bli lite försenat eftersom de verkar fundamentalt ändra en hel del saker i det.
  • TERA online kan bli fett, hoppas jag, undra om någon tänker spela det med mig?
  • Jag kanske, för en gångs skull, skaffar ett extrajobb (eller två) som är relevanta för min utbildning! Har två roliga saker på gång.
  • Adobe CS verkar alltid knasa ut för mig… 😦
  • Den här enormt trevliga känslan inombords att det är någon som klöser på alla mina inre organ samtidigt är ganska obehaglig. Mer om det senare I guess ^^

Vad vore ett inlägg utan musik? Är det någon som lyssnar? Kan inte se eftersom det mesta är embeddat 😛 (Den översta är rätt fet)

http://soundcloud.com/fuckourordinarylives/tiger-wolf-feed-the-beast-f

http://soundcloud.com/xt626/xt-drowning-original-mix

Även om det blir mycket elektroniskt länkat lär jag spendera förmiddagen med min chill lista. Harr harr, here you go.

2 responses

  1. Charls

    Jag har suttit och väntat på TERA i evigheter ;d

    January 21, 2012 at 10:00

  2. Elin också! Vi är i alla fall 3! 🙂 Har ju nytt GPU och 8GB minne nu också. Kommer bli fett!

    January 21, 2012 at 10:02

Leave a comment